top of page

איך למצוא זוגיות

איך אפשר למצוא לזוגיות?

הרבה רוצות למצוא לזוגיות אבל בתכלס זה לא כל כך קשה למצוא זוגיות, האתגר הוא למצוא זוגיות בריאה ומאושרת ועל זה אני רוצה לדבר.


יש נשים שמאוד רוצות זוגיות, מחפשות את האחד או את האחת, חושבות שברגע שהן ימצאו אותו.ה אז הכל בחיים שלהן יסתדר. הן מרגישות שחסר להן משהו, שלא כיף להן לבד, אולי אפילו מרגישות בדידות ורוצות שמישהו יהיה איתן בערבים וסופי שבוע, מישהו שיתמוך בהן ויאהב אותן, מישהו שיעשה אותן מאושרות. יש גם נשים שמאוד עצמאיות, מסתדרות יפה לבד, יש להן הרבה חברות והלו"ז שלהן מלא מהבוקר עד הלילה, הן כל הזמן עסוקות. גם הן מאוד רוצות זוגיות ולמרות שהן ממש מצליחות בהרבה תחומים של החיים, הן עדיין לא מצליחות להיכנס לזוגיות.

אם זיהית את עצמך באחד מהתיאורים אז הכתבה הזו עבורך.

חשוב לי לציין שכל מה שאני כותבת מבוסס על נסיון אישי והרבה עבודה שעשיתי עם עצמי. אני לא יועצת זוגית, פשוט עברתי דרך משמעותית בתחום הזה ורוצה לשתף בתובנות מהדרך שעשיתי בתקווה שזה לך במשהו. בקצרה על הנסיון שלי בתחום הזוגי - מילדות הייתי מתאהבת בבנים הלא נכונים, הלב שלי נשבר מלא פעמים ובכיתי המון. הייתי גם בזוגיות אלימה מגיל 19 עד 21 ואחרי שהתחלתי לעשות עבודה פנימית עם עצמי ועברתי ריפוי נכנסתי לזוגיות רצינית עם בחור מקסים בגיל 24 וגם התחתנתי איתו. אך אחרי 6 שנים ביחד נפרדנו כי הבנתי שאנחנו מאוד שונים והאמת שאני פשוט עוד הייתי צריכה לעשות דרך עם עצמי.

אחרי שהתגרשתי, הבנתי שיש לי עוד עבודה לעשות ופשוט החלטתי שעד שאני לא מגיעה למערכת יחסים טובה, בריאה ואוהבת עם עצמי אני לא רוצה להיכנס לזוגיות. לקח לי כמעט 5 שנים… כשהייתי כבר במקום ממש טוב עם עצמי פגשתי את בן זוגי הנוכחי שאיתו אנחנו ביחד כבר כמעט 6 שנים. אני לא יודעת מה יהיה בעתיד אבל אני יודעת שהיום טוב לי עם עצמי, טוב לי בזוגיות ואני גם לא מפחדת להישאר לבד כי כיף לי קודם כל עם עצמי. באופן כללי וזה רלוונטי לכולם - אם רוצים זוגיות בריאה ומאושרת, קודם כל חשוב להגיע לזוגיות כזו עם עצמנו.

זו לא קלישאה, ממש ככה זה עובד! מכיוון שבני זוג הם המראה שלנו וישקפו לנו מעולה כל דבר שעדיין לא שלם בתוכנו - אם זה פחדים, חסמים, אמונות מגבילות, חששות, ממש הכל ובאופן כמעט מיידי. כך בעצם הזוגיות הופכת גם למעבדה להתפתחות אישית מואצת.

הבעיה היא שבגלל שמדובר בעוד בן האדם רוב האנשים לא חושבים עליו כמישהו שמשקף להם משהו על עצמם והם יכולים להיעלב, להיפגע, להתאכזב ולהתבאס ממנו. כאשר בפועל הכל נמצא בתוכינו. לכן אם כרגע את את לא בזוגיות, זו הזדמנות עבורך להקדיש זמן להתפתחות אישית ורוחנית כדי להגיע למערכת יחסים טובה עם עצמך וככל שהמערכת יחסים שלך עם עצמך תשתפר - כל מערכות היחסים בחיים שלך ישתפרו וגם יש סיכוי הרבה יותר גדול שתפגשי בן זוג שמשדר איתך על אותו גל ויהיה לכם טוב ביחד.


יש גם איזשהי פנטזיה שברגע שתהיה זוגיות הכל יסתדר, כאילו זו תחנה סופית, כמו שמראים לנו בסרטים.

כאשר בפועל זו רק התחלה של מסע, התחלה של פרק נוסף בחיים שיכול להתפתח לכל מני כיוונים. שינוי נקודת מבט על כל התחום של זוגיות יכול גם לעזור לקרב את הפרק הזה לחיים שלך. אפשר לראות את זוגיות כמקום להתפתחות אישית, כמקום בו אפשר לצמוח ביחד, ללמוד אחת מהשני ולהתפתח ביחד.


אם את מאוד רוצה זוגיות וכל הזמן מחפשת אותה והיא לא מגיעה, תשאלי את עצמך - האם את היית יוצאת איתך, גרה איתך? האם היית רוצה לבלות עם עצמך כל יום, כל החיים? האם את אוהבת את מי שאת? האם טוב לך עם עצמך גם כשאין אף אחד לידך? האם את מצפה שבן הזוג יהפוך אותך למאושרת?

תזכרי שהבן אדם איתו את מבלה כל הזמן, כל חייך מהתחלה ועד הסוף - זו את, אז כדאי לך שיהיה לך כיף עם עצמך קודם כל בכל מצב. לכן לא משנה אם יש לך זוגיות או אין כרגע, תדעי שתמיד יש לך אותך וזה המון!! :-)




50 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page